Безкоштовна доставка при замовленні від 5000 грн при повній предоплаті товару Детальніше...
0 грн

Гарантія на велосипед

Гарантія на велосипед

Коли ви купуєте велосипед, важливо розуміти, що таке гарантія і які гарантійні зобов'язання від виробника ви отримуєте.
Давайте разом розглянемо поняття «гарантія» та розберемо основні моменти, важливі для розуміння того, як вона працює.

Гарантійні зобов'язання від компанії «Велотрейд» поширюються з дня продажу. Якщо день не вказаний у паспорті, то з дати виробництва.

Терміни гарантії:

  •  Починаючи з сезону 2020 року на всі ТМ Leon, Formula, Dorozhnik, Discovery: гарантія на раму 10 років, на обладнання 18 місяців.
  •  На велосипеди, випущені після 1 березня 2017 року: 18 місяців.
  •  На велосипеди, випущені з 20.09.2016 по 28.02.2017: 18 місяців на раму та 12 місяців на обладнання.
  •  На велосипеди, випущені до 20 вересня 2016 року: 18 місяців на раму. На обладнання: для ТМ Leon, Optimabikes — 12 місяців, для ТМ Formula, Dorozhnik — 6 місяців і для ТМ Discovery — 3 місяці.

Встановлений термін придатності (служби) рами велосипеда — 10 років, за умови правильної експлуатації та при дотриманні правил по догляду і зберіганню велосипеда, зазначених в Керівництві по його експлуатації.

Умови надання гарантії:

  • Розраховувати на гарантійне обслуговування може покупець, який користується велосипедом в особистих цілях. Велосипеди, які здаються в прокат використовуються для бізнесу або беруть участь у змаганнях — гарантії не підлягають.
  • Для здійснення ремонту необхідно пред'явити паспорт на велосипед з наступною інформацією: дата продажу, серійний номер рами, печатка магазину та підпис продавця.
  • Якщо деталі велосипеда вийшли з ладу через зношування або в результаті механічних ушкоджень — гарантія не покриє їх вартості.
  • Щоб отримати гарантію, забороняється перефарбовувати раму в інший колір або розбирати її.
  • Зміни в комплектації повинні відповідати оригінальній специфікації.
  • Приносити велосипед на гарантійне обслуговування необхідно в повній комплектації та чистому вигляді.

Гарантійне обслуговування не поширюється на:

  •  Регулярне тех. обслуговування велосипеда.
  •  Природний знос деталей.
  •  Механічні пошкодження: падіння, удари, ДТП.
  •  Деформацію та биття коліс.
  •  Проколи, розрізи та розриви шин.
  •  Заміну запчастин за бажанням покупця.
  •  Пошкодження в результаті впливу зовнішніх факторів (корозія, іржа і т.д.).

Припинення гарантійних зобов'язань:

  •  Якщо перед зверненням за гарантією, велосипед ремонтувався не в сервісних центрах.
  •  Якщо відсутній або неправильно заповнений паспорт на велосипед.
  •  У разі змін у конструкції велосипеда, його кольору.
  •  Якщо були порушені правила використання та зберігання велосипеда, що призвело до його несправності.
  •  У разі експлуатації велосипеда для професійної чи підприємницької діяльності.
  •  Якщо номер рами був загублений або знищений.

Правила експлуатації:

  •  Велосипеди, розроблені для експлуатації по асфальтових дорогах, а також для руху по гравійним і поліпшеним покриттям без втрати контакту між покриттям і шинами.
  •  Можна їздити по асфальту, гравійним і ґрунтовим дорогам в хорошому стані, по велодоріжках.
  •  Забороняється їзда поза дорогами, по гірській місцевості, а також стрибки на велосипеді.
  •  Велосипеди з заднім амортизатором більш комфортні для їзди. Використовувати їх для катання поза дорогами не можна. Ширина шин варіюється від 1,5"до 2,35". Ширші краще підходять для їзди по ґрунту та гравію. Вузькі — надають швидкість на дорогах з твердим покриттям.

Максимальне навантаження для велосипедів:

  •  З одностінним ободом 24", 26", 28" — 80 кг.
  •  З двостінним ободом 20", 24", 26", 28" — 110 кг.
  •  Максимальне навантаження на багажник велосипеда 20", 24" — 10 кг, 26", 28" — 25 кг.

Контроль стану велосипеда необхідно здійснювати регулярно, як раз в якийсь період, так і перед кожною поїздкою.

Перед кожною поїздкою перевіряйте:

  •  Справність роботи гальм.
  •  Зусилля затиску колісних ексцентриків або гайок.
  •  Тиск у шинах.
  •  Рульову колонку, з'єднання керма-виносу та виносу-штока вилки.

Раз на тиждень (близько 100-200 км пробігу):

  •  Необхідно чистити і змащувати ланцюг. Якщо катаєтеся в мокру погоду, це потрібно робити частіше.

Раз на місяць (500-800 км пробігу) перевіряйте:

  •  Стан підшипників у втулках, рульовій колонці, каретці та педалях.
  •  Знос ланцюга.
  •  Стан гальмівних колодок.
  •  Колеса на наявність торцевого і радіального биття. Якщо потрібно, виправте або замініть обід.
  •  Зусилля затяжки шатунів (для шатунів з посадкою на вал каретки 30-35 н/м).
  •  Зусилля затяжки виносу і керма (болти кріплення виносу затягнуті із зусиллям 8-12 н/м).

Раз на сезон:

  •  Проведіть обслуговування амортизаційної вилки: чистку та заміну сальником, заміну амортизаційної рідини. Іноді такі дії потрібно робити частіше, якщо, наприклад, ви катаєтеся в дощову і брудну погоду.
  •  Перевірте стан тросів і обплетення. Поверхня тросів повинна бути гладкою, без слідів закисання, вільно рухатися в оболонці. Обплетення повинно щільно контактувати в місцях контакту з упорами.
  •  Замініть масло у втулках, каретці, рульовій колонці.

Перше ТО велосипеда необхідно провести в перші два тижні катання. Для цього перевірте:

  •  Затягування шатунів на валу каретки (30-35 н/м).
  •  Затягування рульової колонки, виносу, керма (болт якоря – 3 н/м, болти виносу – 8-12 н/м).
  •  Натяг спиць.
  •  Відрегулюйте перемикачі та гальма.

Правила зберігання велосипеда:

  •  У зібраному або розібраному вигляді, підкачав трохи шини.
  •  В сухому приміщенні без коливань температури, щоб уникнути корозії металевих деталей.
  •  У приміщенні з помірною температурою, без прямих променів сонця, на достатній відстані від джерел тепла, тому що всі ці фактори сприяють псуванню гуми і фарби.

У разі несправності:

Якщо ви виявили несправність велосипеда, зверніться в один з сервісних центрів компанії «Велотрейд». Ознайомитися з переліком адрес можна на сайті http://velotrade.ua/

Перш ніж звернутися до сервісного центру, переконайтеся, що велосипед відповідає таким вимогам:

  •  ТМ велосипеда повинна бути однією з наступних: «Leon», «Optimabikes», «Formula», «Dorozhnik», «Discovery».
  •  Перевірте наявність паспорта та правильність заповнених граф: бренд, модель, ростовка, номер рами (повинен відповідати номеру вашого велосипеда), штамп ВТК.
  •  Перевірте термін гарантії, який вказаний в керівництві користувача або в паспорті.
  •  Переконайтеся, що велосипед відповідає інструкції оцінки гарантійності велосипедів.
  •  Усуньте забруднення велосипеда, якщо такі є.
  •  Зв'яжіться зі зручним для вас сервісним центром і уточніть дату та час, коли можна привезти велосипед.
  •  Зробіть копію паспорта велосипеда.