Гарантія на велосипед
Коли ви купуєте велосипед, важливо розуміти, що таке гарантія і які гарантійні зобов'язання від виробника ви отримуєте.
Давайте разом розглянемо поняття «гарантія» та розберемо основні моменти, важливі для розуміння того, як вона працює.
Гарантійні зобов'язання від компанії «Велотрейд» поширюються з дня продажу. Якщо день не вказаний у паспорті, то з дати виробництва.
Терміни гарантії:
- Починаючи з сезону 2020 року на всі ТМ Leon, Formula, Dorozhnik, Discovery: гарантія на раму 10 років, на обладнання 18 місяців.
- На велосипеди, випущені після 1 березня 2017 року: 18 місяців.
- На велосипеди, випущені з 20.09.2016 по 28.02.2017: 18 місяців на раму та 12 місяців на обладнання.
- На велосипеди, випущені до 20 вересня 2016 року: 18 місяців на раму. На обладнання: для ТМ Leon, Optimabikes — 12 місяців, для ТМ Formula, Dorozhnik — 6 місяців і для ТМ Discovery — 3 місяці.
Встановлений термін придатності (служби) рами велосипеда — 10 років, за умови правильної експлуатації та при дотриманні правил по догляду і зберіганню велосипеда, зазначених в Керівництві по його експлуатації.
Умови надання гарантії:
- Розраховувати на гарантійне обслуговування може покупець, який користується велосипедом в особистих цілях. Велосипеди, які здаються в прокат використовуються для бізнесу або беруть участь у змаганнях — гарантії не підлягають.
- Для здійснення ремонту необхідно пред'явити паспорт на велосипед з наступною інформацією: дата продажу, серійний номер рами, печатка магазину та підпис продавця.
- Якщо деталі велосипеда вийшли з ладу через зношування або в результаті механічних ушкоджень — гарантія не покриє їх вартості.
- Щоб отримати гарантію, забороняється перефарбовувати раму в інший колір або розбирати її.
- Зміни в комплектації повинні відповідати оригінальній специфікації.
- Приносити велосипед на гарантійне обслуговування необхідно в повній комплектації та чистому вигляді.
Гарантійне обслуговування не поширюється на:
- Регулярне тех. обслуговування велосипеда.
- Природний знос деталей.
- Механічні пошкодження: падіння, удари, ДТП.
- Деформацію та биття коліс.
- Проколи, розрізи та розриви шин.
- Заміну запчастин за бажанням покупця.
- Пошкодження в результаті впливу зовнішніх факторів (корозія, іржа і т.д.).
Припинення гарантійних зобов'язань:
- Якщо перед зверненням за гарантією, велосипед ремонтувався не в сервісних центрах.
- Якщо відсутній або неправильно заповнений паспорт на велосипед.
- У разі змін у конструкції велосипеда, його кольору.
- Якщо були порушені правила використання та зберігання велосипеда, що призвело до його несправності.
- У разі експлуатації велосипеда для професійної чи підприємницької діяльності.
- Якщо номер рами був загублений або знищений.
Правила експлуатації:
- Велосипеди, розроблені для експлуатації по асфальтових дорогах, а також для руху по гравійним і поліпшеним покриттям без втрати контакту між покриттям і шинами.
- Можна їздити по асфальту, гравійним і ґрунтовим дорогам в хорошому стані, по велодоріжках.
- Забороняється їзда поза дорогами, по гірській місцевості, а також стрибки на велосипеді.
- Велосипеди з заднім амортизатором більш комфортні для їзди. Використовувати їх для катання поза дорогами не можна. Ширина шин варіюється від 1,5"до 2,35". Ширші краще підходять для їзди по ґрунту та гравію. Вузькі — надають швидкість на дорогах з твердим покриттям.
Максимальне навантаження для велосипедів:
- З одностінним ободом 24", 26", 28" — 80 кг.
- З двостінним ободом 20", 24", 26", 28" — 110 кг.
- Максимальне навантаження на багажник велосипеда 20", 24" — 10 кг, 26", 28" — 25 кг.
Контроль стану велосипеда необхідно здійснювати регулярно, як раз в якийсь період, так і перед кожною поїздкою.
Перед кожною поїздкою перевіряйте:
- Справність роботи гальм.
- Зусилля затиску колісних ексцентриків або гайок.
- Тиск у шинах.
- Рульову колонку, з'єднання керма-виносу та виносу-штока вилки.
Раз на тиждень (близько 100-200 км пробігу):
- Необхідно чистити і змащувати ланцюг. Якщо катаєтеся в мокру погоду, це потрібно робити частіше.
Раз на місяць (500-800 км пробігу) перевіряйте:
- Стан підшипників у втулках, рульовій колонці, каретці та педалях.
- Знос ланцюга.
- Стан гальмівних колодок.
- Колеса на наявність торцевого і радіального биття. Якщо потрібно, виправте або замініть обід.
- Зусилля затяжки шатунів (для шатунів з посадкою на вал каретки 30-35 н/м).
- Зусилля затяжки виносу і керма (болти кріплення виносу затягнуті із зусиллям 8-12 н/м).
Раз на сезон:
- Проведіть обслуговування амортизаційної вилки: чистку та заміну сальником, заміну амортизаційної рідини. Іноді такі дії потрібно робити частіше, якщо, наприклад, ви катаєтеся в дощову і брудну погоду.
- Перевірте стан тросів і обплетення. Поверхня тросів повинна бути гладкою, без слідів закисання, вільно рухатися в оболонці. Обплетення повинно щільно контактувати в місцях контакту з упорами.
- Замініть масло у втулках, каретці, рульовій колонці.
Перше ТО велосипеда необхідно провести в перші два тижні катання. Для цього перевірте:
- Затягування шатунів на валу каретки (30-35 н/м).
- Затягування рульової колонки, виносу, керма (болт якоря – 3 н/м, болти виносу – 8-12 н/м).
- Натяг спиць.
- Відрегулюйте перемикачі та гальма.
Правила зберігання велосипеда:
- У зібраному або розібраному вигляді, підкачав трохи шини.
- В сухому приміщенні без коливань температури, щоб уникнути корозії металевих деталей.
- У приміщенні з помірною температурою, без прямих променів сонця, на достатній відстані від джерел тепла, тому що всі ці фактори сприяють псуванню гуми і фарби.
У разі несправності:
Якщо ви виявили несправність велосипеда, зверніться в один з сервісних центрів компанії «Велотрейд». Ознайомитися з переліком адрес можна на сайті http://velotrade.ua/
Перш ніж звернутися до сервісного центру, переконайтеся, що велосипед відповідає таким вимогам:
- ТМ велосипеда повинна бути однією з наступних: «Leon», «Optimabikes», «Formula», «Dorozhnik», «Discovery».
- Перевірте наявність паспорта та правильність заповнених граф: бренд, модель, ростовка, номер рами (повинен відповідати номеру вашого велосипеда), штамп ВТК.
- Перевірте термін гарантії, який вказаний в керівництві користувача або в паспорті.
- Переконайтеся, що велосипед відповідає інструкції оцінки гарантійності велосипедів.
- Усуньте забруднення велосипеда, якщо такі є.
- Зв'яжіться зі зручним для вас сервісним центром і уточніть дату та час, коли можна привезти велосипед.
- Зробіть копію паспорта велосипеда.