Залиште Ваш номер телефону і наші менеджери перетелефонують з Вами найближчим часом.
Велоокуляри - один з найважливіших елементів захисту під час катання на велосипеді. Причому не має значення, чи ви професіонал, який регулярно тренується і бере участь у змаганнях, чи любитель, який виїжджає на покатушки кілька разів за сезон. У будь-якому разі велосипедні окуляри мають стати вашим другом і невід'ємною частиною екіпіровки. Про те, як їх вибрати, розповімо в статті.
Навіть звичайне катання на байку пов'язане з підвищеним ризиком. Якщо ви любите їзду бездоріжжям, крутими гірськими схилами тощо, ймовірність отримати травму зростає в рази. Які небезпеки загрожують очам:
Це лише кілька причин, через які під час катання на велосипеді обов'язково треба надягати окуляри. Скажімо також, що звичайні сонцезахисні аксесуари не підійдуть, хіба що у вас у планах - неспішна велопрогулянка в найближчому парку. В інших випадках потрібні спеціальні спортивні моделі, розроблені безпосередньо для велосипедистів.
Під час їхнього вибору треба враховувати кілька чинників, розповімо про них докладніше.
Посадка і форма
Виробники спортивних окулярів випускають їх в анатомічній формі та обтічними. Завдяки цьому аксесуари щільно прилягають до обличчя, не залишаючи зазорів, але водночас не здавлюючи м'язи. Практично у всіх моделей лінзи витягнуті - це зроблено для захисту від бокового вітру і можливості нормально задіяти периферичний зір. Посадка хороших спортивних окулярів ніколи не буде занадто високою. В іншому разі нижня межа аксесуара потрапляє в поле зору і заважає огляду, відволікає від дороги. Щоб окуляри нормально сиділи на голові і не сповзали навіть під час активного руху, їхні дужки роблять подовженими. Так вони краще фіксуються, але не тиснуть на голову.
Матеріал
Для виготовлення оправи і лінз виробники використовують ударостійкий полімер або полікарбонат. Це легкі за вагою матеріали, водночас дуже міцні й умовно небиткі. При падінні або іншому сильному механічному впливі вони можуть тріснути, деформуватися, але не розлітаються на дрібні гострі осколки, як традиційне скло. Оскільки велосипедний спорт пов'язаний з високим ризиком травматизму, спортивні окуляри ніколи не роблять зі скляними лінзами. Адже під час ударів вони легко б'ються, а осколки можуть потрапити в око, що загрожує навіть повною втратою зору.
Конструкція
У багатьох моделях велосипедних окулярів передбачені гумові накладки в зоні перенісся і на дужках. Якщо ви думаєте, яку модель купувати - з ними чи без них, вибирайте перший варіант. Гумові накладки слугують своєрідним додатковим фіксатором і не дають окулярам злетіти під час активного руху, у спекотну погоду, коли людина сильно пітніє, тощо. Вони не натирають шкіру, при цьому забезпечують комфорт за будь-яких умов. У деяких моделях також є можливість регулювати окуляри в області перенісся.
Існують велосипедні окуляри з можливістю заміни лінз. Це хороший варіант для тих, хто катається багато, часто і довго. Забігаючи наперед, скажемо, що для різних погодних умов призначені різні лінзи. Щоб не купувати кілька пар окулярів, можна замовити одні, але зі знімними лінзами, і міняти їх за необхідності.
Для тих, хто дуже цінує швидкість, трюки та інші велосипедні активності, виробники передбачили окуляри-трансформери. Їхня особливість у тому, що дужки можна зняти, а замість них використовувати спеціальну гумку, яка міцно зафіксує аксесуар на голові. У таких моделях по всьому периметру лінзи є гумова підкладка, щоб запобігти падінню. У них також є вентиляційні отвори, щоб обличчя не потіло.
Лінзи
У цьому разі важливими є такі чинники:
Крім того, при купівлі велосипедних окулярів має значення ціна. Якісні моделі з міцних матеріалів і з потрібним напиленням не можуть бути занадто дешевими. Водночас у деяких випадках є значна націнка за бренд. Тож спершу подумайте, чого конкретно ви хочете від велосипедних окулярів, які можливості в них мають бути. Обрати модель під ваші потреби та бюджет допоможуть фахівці в нашому магазині. Вони проконсультують, розкажуть про особливості різних аксесуарів і порадять, який підійде конкретно для вас.