Залиште Ваш номер телефону і наші менеджери перетелефонують з Вами найближчим часом.
Ніхто не вірив, що невеликий бізнес з індійськими велозапчастинами вистоє у суворі 90-ті. Але виявилося, що місту був потрібний герой. І вже 1992 року до назви Велотрейд урочисто додали приставку ТОВ — і ми офіційно стали дорослими.
Ідея конструювати власні велосипеди сформувалася пізніше, після подорожей Європою. Недорогі дорожні велосипеди на жорсткій вилці були основним транспортом Німеччини. Наш перший Дорожнік, зроблений за європейським зразком у 1996 році, одразу став хітом продажу. Ми зрозуміли, чого не вистачає нашому ринку. Основна ідея Велотрейд – заповнювати порожні ніші, вгадувати потреби наших споживачів. Створювати продукт, на який чекають.
Ми не боялися конкуренції, коли запускали виробництво гірських велосипедів Formula у 2005 чи елітну лінійку LEON. Тому що метою було створення бренду, імені якого довірятимуть.
Із самого початку ми вирішили, що Велотрейд буде визначною компанією. Ми не боїмося експериментувати з новими марками, вкладати гроші у тестування та авторський дизайн. Ми готові платити найкращим спеціалістам та давати шанс розвиватися талантам.
Ми відповідаємо за кожен випущений велосипед та підписаний контракт.
Як ми працюємо
З кожним проданим велосипедом пробки на дорогах стають меншими, повітря в місті чистіше, а люди здоровішими.
Велотрейд активно співпрацює з харківськими активістами зі створення велодоріжок та велопарковок. Наша мета – зробити якісний велосипед доступним для кожної української сім'ї.