Гарантійні зобов'язання
Гарантія на велосипеди
Гарантійні зобов'язання
Гарантія на велосипеди виробництва ТОВ "ВЕЛОТРЕЙД", випущені після 01 березня 2017 складає 18 міс., Поширюється з дня продажу або з дати виробництва якщо в паспорті не вказана дата продажу.
Для велосипедів, випущених в період з 20.09.16 по 28.02.2017 гарантія становить 18 міс. на раму, 12 міс. на обладнання .
Для велосипедів, випущених в період з 20.09.16 по 28.02.2017 гарантія становить 18 міс. на раму, 12 міс. на обладнання .
Для велосипедів, випущених до 20.09.16 гарантія становить 18 міс. на раму, 12 міс. на обладнання для ТМ Leon, Optimabikes, 6 міс. для ТМ Formula, Dorozhnik, 3 міс. для ТМ Discovery .
Починаючи з сезона 2020 на всі ТМ - Leon, Formula, Dorozhnik, Discovery компанія Velotrade надає наступні терміни гарантії на обладнання та раму велосипеда:
- Гарантія на раму велосипеда 10 років.
- Гарантія на обладнання 18 місяців.
Встановлений термін придатності (строк служби) велосипеда - 10 років за умови правильної експлуатації і при дотриманні правил по догляду і зберіганню велосипеда, зазначених в інструкції з експлуатації до велосипеда .
Умови надання гарантії:
- Гарантія поширюється на першого покупця, який використовує велосипед виключно в особистих цілях і не поширюється на велосипеди, використовувані для прокату, бізнесу, або участі в велосипедних змаганнях.
- Гарантія поширюється з дня продажу, або при відсутності штампа про продаж - з дати виробництва.
- Велосипед може бути прийнятий на гарантійний ремонт тільки при пред'явленні: несправного велосипеда, з коректним і чітко заповненими графами, реквізитами в паспорті з серійним номером рами велосипеда.
- Гарантія поширюється на заводський брак компонентів велосипедів і не поширюється на нормальний фізичний знос витратних матеріалів, механічного пошкодження в процесі експлуатації, зберігання велосипеда, впливу зовнішніх факторів.
- Рама, яка передається на гарантійну заміну, не повинна мати будь-яких видозмін в фарбуванні і не може бути надана окремо (в розібраному вигляді або знятої з велосипеда, якщо інше не обумовлено службою сервісу).
- У гарантійні умови можна відносити тільки саму конструкцію рами. НЕ відносяться до гарантійних умов випадки пошкодження фарбування, а також знімні елементи, призначені для кріплення перемикачів і аксесуарів, амортизатори рами.
- Будь-які зміни в комплектації, проведені сервісними центрами за бажанням власника велосипеда або через нормальний фізичний знос, повинні чітко відповідати оригінальній специфікації.
- Для гарантійного ремонту велосипед повинен бути укомплектованим і надаватися на огляд в чистому вигляді. Забруднений велосипед сервісний центр має право не прийняти на ремонт.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- Періодичне технічне обслуговування велосипеда.
- Нормальний фізичний знос матеріалів, компонентів та обладнання, до яких зокрема належать шини, камери, ланцюг, зірки трансмісії, гальмівні колодки, троси, оболонки тросів, ручки керма, сідло, бокова поверхня обода, чашки і гайки рульової колонки, каретки, підшипники, механізми ручок перемикання, гальмівних ручок, втулки колісні, шарніри підвіски, амортизатори, амортизаційні елементи вилки, педалі, металовироби кріплень.
- Пошкодження, обумовлені падіннями, ударами, механічними пошкодженнями, дорожньо-транспортними пригодами, стихією, і т.д.
- Бокове або вертикальне биття коліс, деформацію коліс.
- Пошкодження, пов'язані з проколами, порізами, розривами камер і велошин.
- Ремонти по заміні запасних частин і комплектуючих, встановлених за бажанням Покупця.
- Пошкодження або корозію, вигоряння фарби і наклейок, які виникли в результаті впливу будь-яких зовнішніх факторів і прямих сонячних променів, включаючи відколи й подряпини від каменів, вплив солі, граду і т.д.
Зняття велосипеда з гарантійного обслуговування:
- У разі не пред'явлення коректного і правильного заповнення граф, реквізитів в паспорті з серійним номером рами велосипеда, дати продажу і друку / підписи продавця (дата виробництва).
- У випадках самовільного втручання власником в конструкцію велосипеда, що веде до зміни його геометрії та інших характеристик шляхом установки нехарактерних даної моделі компонентів без погодження зі службою сервісу компанії Velotrade.
- У випадках недотримання вимог періодичного контролю за станом велосипеда гарантійне обслуговування може бути призупинено.
- Якщо причиною несправності велосипеда виявилися: експлуатація з надмірними навантаженнями, недотримання або порушення правил експлуатації, зберігання, контролю за станом велосипеда відповідно до Керівництва по експлуатації велосипеда.
- Використання виробу для підприємницької або професійної діяльності.
- Лакофарбове покриття рами було видалено або велосипед був перефарбований, а також, якщо на велосипеді присутні відколи й вм'ятини або існують інші факти, що свідчать про механічне пошкодження при ударі, аварії, падіння, і таке інше.
- Гарантія недійсна, якщо номер рами велосипеда був затертий або знищений.
Правила експлуатації
РЕЖИМ ЕКСПЛУАТАЦІЇ: Велосипеди, розроблені для експлуатації по асфальтових дорогах, а також для руху по гравійним і поліпшеним покриттям без втрати контакту між покриттям і шинами.
ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ Їзда по дорогах з твердим покриттям, гравійним і ґрунтовим дорогам в хорошому стані, велосипедних стежках і доріжках.
НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ Їзда поза дорогами, гірська їзда, будь-які види стрибків.
ПРИМІТКА: Велосипеди, оснащені заднім амортизатором, забезпечують більш високий комфорт при їзді і не призначені для позашляхового використання. Велосипеди оснащені різними по ширині шинами - від 1,5 " до 2,35". Широкі шини добре працюють на гравійних і ґрунтових дорогах. Вузькі шини дозволяють швидше їздити по твердим покриттям. Якщо ви плануєте багато їздити по гравію або ґрунтам, сильно завантажувати велосипед - попросіть продавця по рекомендувати модель на відносно широких шинах.
Максимальне навантаження (ВЕЛОСИПЕД + ВАНТАЖ):
Велосипед з одностінним ободом 24 ", 26", 28 "- 80 кг.
Велосипед з двостінним ободом 20 ", 24", 26 ", 28" - 110 кг.
Максимальне навантаження на багажник велосипеда 20 ", 24" - 10 кг, 26 ", 28" - 25 кг.
Контроль за станом велосипеда
ПЕРЕД КОЖНІЙ ПОЇЗДКОЮ
- Перевірте роботу гальм. Понажимайте гальмівну ручку, при цьому прокочуючи велосипед вперед-назад. Колеса повинні чітко блокуватися.
- Перевірте зусилля затиску колісних ексцентриків або гайок.
- Перевірте тиск в шинах.
- Перевірте рульову колонку, з'єднання керма-виносу, виносу-штока вилки.
РАЗ НА ТИЖДЕНЬ (близько 100-200 км пробігу при помірній експлуатації )
Чистіть і змащуйте ланцюг (використовуйте спеціальні змащення на силіконовій або тефлоновим основі. Для очищення ланцюга використовуйте спеціальні очисники). При їзді в мокру погоду необхідно частіше обслуговувати ланцюг і елементи трансмісії.
РАЗ НА МІСЯЦЬ (близько 500-800 км пробігу при помірній експлуатації )
- Перевіряйте стан зносу ланцюга, використовуючи спеціальний інструмент.
- Перевіряйте стан підшипників у втулках, рульовій колонці, каретці, педалях .
- Перевіряйте зусилля затяжки шатунів. Для шатунів з посадкою на вал каретки 30-35 н / м.
- Перевіряйте зусилля затяжки виносу і керма. Болти кріплення виносу затягнуті із зусиллям 8-12 н / м.
- Перевіряйте колеса на наявність торцевого і радіального биття. При необхідності, виправте або замініть обід. Для цього знадобиться шпицевий ключ (настійно рекомендуємо для даної процедури звернутися до авторизованого сервісного центру).
- Перевіряйте стан гальмівних колодок, якщо ви користуєтеся гальмами типу V-brake, перевірте на знос стан гальмівної поверхні обода, наявність спеціальної проточки вказує, що обід ще придатний для використання, якщо проточка починає «затирається», то обід слід замінити .
РАЗ В СЕЗОН
- Амортизаційна вилка вимагає обслуговування чистка / заміна сальників, заміна амортизаційної рідини (вилкове масло).
При важких умовах експлуатації (дощ, сніг, бруд) міжсервісний інтервал скорочується. Визначити необхідність обслуговування амортизаторів, можна візуально і відчувши зміни в роботі вилки.
- Перевіряйте стан тросів і обплетення. Обшивка не повинна «розпадатися» в місцях контакту з упорами.
Троси повинні мати гладку, без слідів закисания поверхню і вільно рухатися в оплітці. При необхідності, замініть троса і оплітці.
- Замініть масло у втулках, каретці, рульовій колонці (за умови, якщо підшипники можна розібрати для обслуговування).
У перші два тижні, при помірній експлуатації, проведіть перше ТО велосипеда.
У нього входить наступне:
Перевірка затягування шатунів на валу каретки (30-35 н/м) перевірка затяжки рульової колонки, виносу, керма (болт якоря - 3 н / м, болти виносу - 8-12 н/м); перевірка натягу спиць; регулювання перемикачів і гальм.
Правила зберігання
Зберігати велосипед в зібраному або розібраному вигляді потрібно зі злегка підкачаними шинами, щоб вони мали нормальну форму. Приміщення, в якому зберігається велосипед, має бути сухим і не мати коливань температури. Висока або низька температура, прямі промені сонця, близька відстань від джерел тепла викликають псування гуми, фарби і наклейок. У сирому приміщенні металеві деталі велосипеда псуються від корозії.
У разі поломки
Зверніться по допомогу в місце покупки велосипеда або в найближчий сервісний центр Компанії «Velotrade». Список сервісних центрів можна посмію третину на сайті velotrade.com.ua і звернеться туди. Або написати в чат.
бот в telegram https://t.me/velotrade_service_bot (Посилання працює через додаток Telegram) бот в viber: viber://pa?chatURI=velotradeservicebot (Посилання працює через додаток Viber)
Перед зверненням до сервісного центру, Вам необхідно:
- Переконатися, що Ваш велосипед належить до одного з брендів ТОВ «ВЕЛОТРЕЙД» - «LEON», «OPTIMABIKES», «FORMULA», «ДОРОЖНИК», «DISCOVERY»
- Перевірити наявність паспорта велосипеда з заповненими полями - бренд, модель, ростовка, № рами велосипеда (повинні збігатися з Вашим велосипедом ) . Перевірити що термін гарантії не закінчився. Термін гарантії вказаний в керівництві користувача або в паспорті і встановлюється з дати продажу велосипеда.
- Ознайомитися з інструкцією по оцінці гарантійного/негарантійний ремонту на сайті www.velotrade.ua, або в будь-якому з сервісних центрів.
- По можливості зв'язатися з найближчим до Вас сервісним центром і уточнити дату і час, коли можна привезти велосипед для гарантійного ремонту. УВАГА! Для проведення гарантійного ремонту велосипед повинен бути переданий в сервісний центр в чистому вигляді.
- Зробити копію паспорта велосипеда .
- В сервісному центрі заповнити заявку на гарантійний ремонт велосипеда, прикласти до неї копію паспорта велосипеда і передати представнику з сервісного центру - заповнену заявку, копію паспорта, велосипед.
- У визначену з сервісним центром дату, прибути в сервісний центр, прийняти роботу, розписатися в заявці на проведення гарантійного ремонту.
Обмін та повернення товару
Ви можете обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути Вами використаний за призначенням, або зробити повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:
- товар, не був у використанні і не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей, покришки велосипеда не стерті і не мають слідів експлуатації, трансмісія велосипеда не піддавалося змінам і т. П .;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (для велосипедів, що відправляються в коробці);
- для велосипедів, які видаються в зібраному і готовому вигляді - збережені всі ярлики і заводське маркування;
- на товар є розрахункові документи, видані споживачеві разом з проданим продукцією;
- в разі якщо заявляється товар має сліди експлуатації - магазин залишає за собою право не приймати такий товар.